NÁKUPNÍ KOŠÍK
Nákupní košík je prázdný

Časté dotazy


V této sekci našeho webu naleznete odpovědi na nejčastější dotazy našich klientů. Dozvíte se z nich základní informace týkající se nakupování v internetovém obchodě, problematiky dopravy zboží k zákazníkovi, poskytování slev apod. Věnujte, prosíme, těmto bodům pozornost. Ušetříte čas sobě i nám.

Na koho se mohu obrátit v případě jakýchkoli dotazů?

Veškeré dotazy směřujte dle jejich charakteru na tyto emaily: distribuce@servisprohudebniky.cz (objednávky zboží a katalogů, distribuce, sklad),

Jaké jsou výhody platby předem a kdy je praktičtější platba dobírkou?

Při platbě předem účtujeme zákazníkům nižší poštovné Pokud ovšem preferujete rychlost dodání, je vhodnější zvolit platbu na dobírku. V tom případě odchází zboží se statutem "skladem" nejčastěji následující den. Při platbě předem je nutné počítat se zdržením bankovních převodů. Bohužel české banky v tomto smyslu zaostávají a někdy dochází k situaci, že platba je připsána na náš účet až po čtyřech až pěti pracovních dnech. S tímto zdržením je nutné počítat. Po připsání platby na náš účet odesíláme skladové položky co nejdříve. V této souvislosti upozorňujeme opět také na skutečnost, že pošta má na doručení 2 – 5 pracovních dní. Bohužel rychlost našich bank a České pošty nemůžeme ovlivnit, veškeré objednávky se ale snažíme odbavovat velmi rychle, abychom případná zdržení ze strany pošty a bank alespoň částečně eliminovali.

Jak probíhá odesílání zásilek?

Zásilky odbavujeme několikrát týdně. Ve většině případů je zboží doručeno poštou do druhého dne od odeslání (v den odeslání informujeme zákazníky emailem), nicméně oficiální doba doručení je u České pošty stanovena na 2 – 5 dní.

Jak řešit problémy s poštou, jak dlouho trvá doručení zboží?

Zásilky doručujeme prostřednictvím České pošty, s.p. nebo přepravních firem. V den odeslání zboží vás informujeme emailem. Od této chvíle přebírá veškerou zodpovědnost za doručení přepravce. Česká pošta má dle svých interních pravidel na doručení zásilky (cenného psaní, balíku, cenného balíku) 2 - 5 pracovních dní. V případě, že po této lhůtě zboží neobdržíte, kontaktujte nás. Zásilku v takovém případě budeme reklamovat na podací poště a ta ho bude následně dohledávat. V případě ztráty vám bude zboží zasláno znovu. Balíky a cenná psaní vždy pojišťujeme na vyšší částky.

V případě, že máte pocit, že se zásilka "zdržela", doporučujeme nejdříve kontaktovat vaši doručovací poštu. Občas dochází k situacím, kdy adresát není ze strany pošty informován o pokusu o doručení a následném uložení zásilky na poště (poštovní doručovatelka např. opomene dát do schránky příslušné oznámení). Předejdete tím i situaci, kdy je nám zásilka vrácena jako nedoručitelná.

Poškození balíku

Naše zásilky posíláme jako balík "do ruky" pojištěné vždy na odpovídající hodnotu zboží. Balíky s křehkým zbožím jsou zasílány s příplatkovou službou „křehké“. Současně se snažíme zdokonalovat naše balicí materiály a způsoby zasílání křehkého zboží. I přes tyto skutečnosti nás někdy kontaktují klienti s problémem týkajícím se poškození zásilky. V tomto případě nese zodpovědnost za poškození či zničení obsahu zásilky dopravce. Při převzetí zásilky (na poště či doma) je nutné ji řádně prohlédnout, v ideálním případě přímo před doručovatelem otevřít a zkontrolovat obsah. Zpětná reklamace již převzatého zboží je velmi problematická. Česká pošta ji nemusí uznat a následné kontaktování nás jako odesilatele problém pošty přenáší na nás. Veškeré problémy se snažíme řešit individuálně. Řádnou kontrolou zásilky ovšem můžete předejít mnoha problémům, které pak znepříjemní situaci vám i nám.

Proč se v našem internetovém obchodě registrovat?

Registrace umožňuje při opakovaných nákupech snadnější obsluhu zákaznického účtu (veškeré údaje o klientovi jsou přednastavené a nemusíte je znovu vyplňovat). Od dubna 2009 také umožňujeme klientům sledování stavu vyřízení objednávky (po přihlášení v sekci Profil/Moje nákupy). Běžným klientům registraci pouze doporučujeme, není ovšem povinná. Vaše osobní údaje jsou chráněny přihlašovacím jménem a heslem, které si zvolíte při registraci.

Jak probíhá velkoobchodní prodej v internetovém obchodě?

U organizací s vlastní právní subjektivitou (základní umělecké školy, orchestry, maloobchodní prodejci hudebních nástrojů, opraváři a výrobci hudebních nástrojů), pro které je určena jiná struktura slev, než pro koncové zákazníky, je nutná v našem internetovém obchodě registrace. Na základě vyplnění registračního formuláře provedeme těmto klientům do 2 pracovních dnů aktivaci příslušné slevy (po živnostnících současně požadujeme zaslání kopie živnostenského oprávnění - např. emailem, umělecké školy kontaktujeme nejčastěji telefonicky nebo emailem a ověřujeme autenticitu registrace). Po ověření údajů registrovaného subjektu provedeme aktivaci slevy a klienta informujeme o této skutečnosti emailem. Od této chvíle může zákazník kdykoli nakupovat v internetovém obchodě s příslušnou individuální slevou, přičemž po přihlášení jsou automaticky všechny ceny v internetovém obchodě zobrazovány s „jeho“ slevou. V sekci Pokladna jsou také přednastaveny veškeré kontaktní údaje zadané při registraci. V kolonce „způsob platby“ lze volit platbu fakturou (1. objednávku obchodníkům zasíláme ovšem automaticky vždy na dobírku). Tento způsob velkoobchodního prodeje šetří čas a náklady a je velmi pohodlný.

Pozn. V případě, že klient spadající do skupiny organizací nebo živnostníků provede nákup bezprostředně po registraci nebo dříve, než od nás obdrží potvrzení aktivace slevy (tzn. nemá pro svůj účet zatím aktivovanou příslušnou vyšší slevu), proběhne celý nákup za standardních podmínek. O svoji slevu ovšem v žádném případě nepřijde. Hudebním školám automaticky přepočítáme cenu nákupu se slevou určenou pro hudební školy a živnostníkům zašleme zboží s příslušnou slevou na základě obdržení kopie živnostenského listu na náš email.
Pokud patříte mezi organizace a nemáte zájem objednávat přes internet, můžete pochopitelně využít možnosti emailových objednávek. Podmínky dodání a slevy zůstávají zachovány.

Proč účtujeme poštovné a balné?

Sazba za poštovné a balné, kterou účtujeme do určitého objemu nákupu, částečně pokrývá náklady spojené s expedicí zakázky. Tento způsob úhrady nákladů na dopravu se nám jeví vůči klientům serióznějším, než navýšení ceny za jednotlivé položky tak, aby pokryla i sazbu dopravného (sada strun by např. musela stát přibližně o 60 - 100 korun více). Vzhledem k výši poskytovaných slev není cena dopravného nijak dramatická.

Proč je cena dopravného u příslušenství vyšší, než u strun?

Struny lze poslat v protinárazové obálce, obálka se strunami je velmi skladná a praktická. Příslušenství namísto toho zahrnuje i velké, těžké a rozměrné položky (např. kufry a tvarovaná pouzdra na nástroje). Tím i razantně rostou náklady na balné a poštovné. Navýšení ceny dopravného u příslušenství o 20 - 30 Kč vzhledem k dopravnému strun je v podstatě symbolické, leč nezbytné.

Kde naleznu více informací o strunách, jejich výběru apod.?

Informace naleznete v sekci Užitečné informace.