NÁKUPNÍ KOŠÍK
Nákupní košík je prázdný

Informování zákazníka o stavu objednávky

Potvrzovací email objednávky

Po každé objednávce vám na váš email systém zašle automatické potvrzení objednávky (v případě platby dobírkou, na fakturu nebo při požadavku osobního odběru zboží), popř. potvrzení objednávky s údaji pro bankovní převod (při platbě předem). Email je nově povinnou položkou každého nákupu.

Možnost sledování stavu vyřízení nákupu, skladové statusy

V rámci výše zmíněného emailového potvrzení nákupu obdrží neregistrovaný klient automaticky vygenerované přihlašovací jméno a heslo, které mu umožní sledování stavu vyřizování nákupu (registrovaní klienti si jméno a heslo zvolili sami při registraci). Přihlášení se provádí na hlavní stránce (tlačítko "Přihlásit"). Přehled nákupů a stav jejich vyřízení naleznete v sekci Profil/Moje nákupy.

U jednotlivých položek nákupu jsou uvedeny skladové statuty, popř. i poznámka obchodu, resp. skladníka (např. týkající se přesnějšího termínu dodání zboží).

Přehled skladových statusů:

  • nová - objednávka položky je systémem přijata a čeká na zpracování
  • určena k odeslání - položka byla skladem, přidělili jsme ji ke konkrétnímu nákupu a je připravena k odeslání
  • objednaná u dodavatele - položka nebyla skladem a je objednaná u dodavatele. Přibližný termín dodání je uveden v našem internetovém obchodě u každé položky. Upřesnění termínu dodání (v případě delší, než standardní dodací lhůty) naleznete ve sloupci "Poznámka obchodu" u jednotlivých položek.
  • odeslaná - položka byla expedována (v případě, že všechny položky nákupu mají tento statut, je nákup zcela odbaven).

Možnost částečného vyřízení nákupu

V případě, že alespoň jedna položka nákupu je připravena k odeslání, zobrazí se pod nákupem tlačítko "Odeslat skladové položky co nejdříve". Pokud zakliknete tento požadavek, odešleme vám všechny položky se statusem "určena k odeslání". POZOR! Dozasílka zbývajících položek je vždy zpoplatněna částkou 75 korun včetně DPH, která částečně pokrývá další výdaje na poštovné a balné. V případě platby dobírkou je tato částka inkasována při převzetí dozasílaného zboží, u platby předem je nutné částku zaslat na náš bankovní účet (výzva k platbě je po odkliknutí požadavku odeslána na váš email, číslo účtu a variabilní symbol jsou totožné s platbou za provedený nákup).

Potvrzení expedice objednávky

V den expedice vaší objednávky od nás obdržíte emailovou zprávu nebo sms zprávu na mobilní telefon o jejím odesláni. V emailové zprávě je nově uveden také přehled odeslaných položek.